Het is niet ongewoon om het stretchen een keer over te slaan. voorbeelden waarbij dit mogelijk is kan zijn als ze jezelf niet lekker voelt of je je lichaam gewoon een keertje rust gunt. Maar maak van deze punten geen gewoonte! Als je toch problemen hebt de oefeningen vol te houden zijn hier een paar hele goeie tips voor je. Zodat ook jij de training vol kan houden, en voltooien!

Tip 1
Stel je eens voor, hoe je eruit zult zien na al deze trainingen? Wat was jou doel toen je hiermee begon? Bedenkt je eens hoe je jezelf zult voelen als je dit allemaal behaald hebt. Is dat niet even mooi! En dat allemaal door regelmatig te trainen. Dit zal je kunnen motiveren weer door te zetten, en je doel te willen bereiken. Een tip kan zijn is jou doel op te schrijven en op te plakken op een plek waar je vaak komt. Jij hebt een doel dus overtuig jezelf er daarom altijd van dat je dit kan, hou vol en dan zal je het behalen.

Tip 2
Denk je misschien dat je welverdiende nachtrust niet zonder een kleine verkorting kan? En het zijn maar zes minuten in totaal dat je minder slaapt. zoveel is dat dus zeker niet. En het zal je daarentegen veel meer wakker maken dan dat je de zes minuten had doorgeslapen. Een perfecte start van je dag dus.

Tip 3
Stretchen is niet alleen goed voor je lichaam maar het is ook zeker goed voor je ziel. Dus ook als je jezelf niet lekker in je vel voelt is het goed om hiermee door te gaan. De oefeningen geven je een fit en sterk gevoel. Juist wat jij nodig heb.

Ik hoop dat ook dit jou kan motiveren. Want ook dit kan jij bepalen!

Reacties uitgeschakeld voor Stretchen is goed voor je, houd het consequent! Geen categorie

Comments are closed.